2 Cities 1 Woman

Tatilde Nereye Gitsem

Yaz başında başladım, yaz bitecek ancak yayınlayabiliyorum yazıyı.

Benim için tatil demek deniz tatili demek. O yüzden yaz tatilinde deniz kenarı nereye gitsek diye anlayabilirsiniz bu başlığı. Vera ile bir kez deniz tatili yaptık. Bodrum’daki o tatilimizi şurada yazmıştım. Ortakent’teki Eski Yalı Otel’e yine yeniden hep giderim.

283256_10150252148557227_4485973_n

Swiss Hotel:

Ben hamileyken, yani haziran 2013’te bir hafta İstanbul’da Swiss Hotel’de  tatil yaptık. Swiss Hotel daha önce iş ve özel sebeplerle defalarca bulunduğum ama hiç kalmadığım bir oteldi. Kalmalısı da güzelmiş 🙂

Swiss Hotel İstanbul’da masaj güzeldi.

285587_10150252149207227_4086675_n

Göcek

2011 Ağustos’unda Swiss Hotel Göcek’te kalmıştık. Göcek’i çok sevme sebeplerimden biri Dalaman Havaalanına çok yakın olması. Özellikle çocukla seyahat edecekler için avantaj.

Bu oteli çok beğenmiştik. Deniz kenarında değil ama bisikletlerle plajına gitmek çok keyifliydi. Bebekle nasıl olur bilmiyorum herhalde Vera bisiklet kullanmaya başlayana kadar tercih etmeyiz tekrar. Kids Club’ları yok bildiğim kadarıyla. Bu arada bisiklet kullanmayı sevmeyenler/bilmeyenler için otel ve sahil arasında Golf Arabaları gibi shuttler da hizmet veriyor.

Plajda kitaplıkları vardı ki beğendiğim bir özellik de oydu.

Bu otel galiba artık D Resort oldu. Bakın burada detaylı yazmışım o tatilimizi. Ayrıca şurada, şurada, şurada, şurada. Göcek Restaurant tavsiyelerim de var Göcek’e gidecekseniz ama otelde kalmayacaksanız da bakmanızı tavsiye ederim.

Swiss Hotel Göcek’te masaj pek iyi değildi. Bisikletle plaja gitmek, Göcek restaurantları, uzun bir haftasonu tatili için bize çok keyifli gelmişti.

285455_10150252149022227_6707681_n

Belek:

Belek normalde benim pek sevmediğim ve tercih etmediğim bir tatil beldesi. Antalya’nın sağ tarafını sevmem. Kumluk, dalgalı ve bulanık denizi sevmediğim için. Havaalanına çok yakın değil. Lakin Alexander golf oynamak istediğinden ilk 2010 yılında Gloria Golf Resort’a gitmiştik. Elbette temiz, güzel ama bir şeyler eksik. Sevemedim ben orayı. Bir kere SPA’sı kötü. 1,5 saat süren masajı 15 dakika eksik yaptılar ve kötü yaptılar. Samimiyet bulamadım otelde tamam herkes ticaret yapıyor da makbul olan bunu insanın gözüne sokmamak. Gloria tam olarak, tamam ben sana belli standartları sağladım gerisini sallamam tadında bir otel gibi gelmişti bana.

284844_10150252148962227_4439095_n

Canım Croc’s’larım

Sonrasında tekrar Belek’e gittiğimizde o yüzden Gloria’yı tercih etmedik. Dediğim gibi ben hamileyken Haziran 2012’de Kempinski Belek The Dome’a gittik. Hilton Dalaman’la havuzlarını çok benzettim. Kocaman devasa bebek/çocuk ve yetişkin havuzları var. Hepsi bir arada. Çocuk klüpleri nasıl bilmiyorum o sırada ihtiyacım  yoktu çünkü 🙂

Havuz kenarına servis çok yavaştı hamile olduğumdan, çok açtım, garson kız siparişimi unutmuş diye ağlamıştım. Hamile kadın aç bırakılır mı yahu? Yemekler mükemmel değil bence ama güzel. Gloria’da eksik olan samimiyet burada var. Personel çok sıcak ve yardımsever. Kendi mamülleri olan kumkat reçelleri efsane güzel ki şefleri bana iki kavanoz da hediye etmişti. İşte hamilelerin beklediği muamele 🙂 Tekrar Belek’e gidersek kesinlile yeniden Kempinski’ye giderim.

Masaj güzeldi.

1545988_10151884908657227_2115013005_n

Bozburun

Bu arada hemen bir konuya açıklık getireyim, Almanya’dan Türkiye’deki güzel oteller ucuz değil ya da bi karı koca gerizekalıyız bulamadık, bilen varsa söylesin. Evet Side’de beşinci sınıf tatil köylerine gitmek isterseniz ucuz ama Türkiye’de lüks olan güzel oteller buradan da hemen hemen aynı fiyat. Ucuz bulanınız varsa rica ediyorum söylesin nerden bulacağımızı.

Bozburun:

Evlendiğimiz yaz balayına Bozburun’da Sabrinas Haus’a gittik. Yani Ağustos 2012. Vera büyüsün de tekrar gidelim diye gün sayıyorum. Otel ve yemekler harika. Kahvaltı büyük alkış hakediyor. Zaten çok az oda ve çok az insan var. 8 yaş altı çocuk almıyorlar. Asım ve diğer personel 10 numara. Tek kötü şey o sırada orada konaklayan ve sürekli şezlong tutma kekoluğu gösteren Aysu Kayacı ve sonradan evlendiği erkek arkadaşıydı.

542527_10150999359707227_549570857_n

Sabrina’s Haus tekne

Fiyata sabah kahvaltısı ve akşam yemeği, akşam üzeri çayı ve kek/poğaçası dahil. Yan tarafta yürüyerek geçebileceğiniz ama herkesin tekneyle geldiği Orfoz Balık Restaurantı var. Bir akşam da oraya gitmenizi tavsiye ederim.

Yan tarafta ki Bozburun Yat Klubü’ne de bir gün öğle yemeğine gittik. Gittik gezdik, bir de yemek yedik, yemekler çok güzeldi. Otel odaları da Sabrina’s Haus kadar lüks olmasa da bence çok güzeldi. Orası da gidilesi kalınası bir yer.

582624_10150999424552227_628303509_n

Sabrina’s Haus

Sabrina’s Haus’un muazzam bir teknesi var. Biz bir gün ve akşam da onu kiralayıp Simi’ye gitmiştik. Çok büyük olduğu için ne odaları basıktı, ne de duşu küçüktü. Gayet keyifli zaman geçirmiştik. Vera yüzmeyi öğrendiğinde mavi tur da tatil hedeflerimden biri.

527897_10150999425797227_1545994730_n

Türk kahvesini de böyle damla sakızlı suyla servis ediyorlar. Bir otelden en büyük beklentim sahile Türk kahvesi servisi. Almanya’da yok. Sahile servis yok, hizmet sektörü berbat buralarda. Masaja gidiyorsun aynı kız masaj yapoyor, odayı temizliyor, su getiriyor. Gerçi iş gücü pahalı ondan, keşke bizde de herkes emeğinin karşılığını alsa da hizmet sektörü zayıf olsa. Ben razıyım.

Sabrina’s Haus’ta masaj idare eder.

260255_10150197164337227_454565_n

Bodrum Kuum Hotel

Harika bir otel. Ale hala gitmek ister de her yer iskele, Vera suya atlar falan korkuyoruz. Yüzme öğrensin de ondan sonra. Gecenin körü resepsiyonu arayıp balkona yatak istedik hemen getirdiler. Haziran başı gittik sakindi, çok piyasa değildi, aynı sakinliği arar, yine sezon başı veya sonu giderim. Teknesiyle Türkbükü’ne ve Maça Kızı’na da gidebilirsiniz.

Yemekler leziz, masajı idare ederdi. Odalar güzel, yanlız tuvalet duvarları cam. Aman manitasıya gidecekler dikkat. Otelin içinde fellik fellik başka tuvalet arar durursunuz.

255701_10150197163097227_1033183_n

Bodrum Kuum Hotel

Hilton Dalaman:

İlk açıldığı zamanlarda Çiğdem’le gitmiştik. Devasa bir alan. Havuzu da öyle. Çoluk çocukla gitmek için ideal. Ben çok beğenmişitm o zaman ama Sarıgerme’nin denizi de Belek gibi. Bana hitap etmiyor. O zamanlar adında golf vardı ama onu da açmadılar, yani biz gider miyiz bilmiyorum. Deniz güzel olsaydı giderdim ama.

46403_421760042226_4005066_n

Hilton Dalaman

Gündüz vakti sürekli işçileri çalıştırıyorlardı o zamanlar, Allah’ın sıcağında insanlar bahçede, hayır tatile mi gittik vicdana mı bellli değil. Boğazımızda bir yumru tatil yaptık geldik.

Bir Hilton klasiği olarak kahvaltı muazzam. Tavsiye ettiğim çocuklu bir arkadaşım beğenmemişti ama ben giderdim Vera’yla da dediğim gibi benim önceliğim Kids Club değil. Ben çocuğumla sahilde vakit geçirmeyi seviyorum. Belki daha da büyüdüğünde fikrim değişir ama şimdilik böyle düşünüyorum. Bir de bu otelin odalarını ve dekorasyonunu çok beğenmiştim ben.

Hilton Dalaman, Gloria ve Kempinski tatil köyü formatında olduklarından sahile servis bunlarda da yok.

Yazının devamı gelecek, Datça Ortam Pansiyon (hastasıyım), Antalya otelleri vs yazacağım ama  bilmiyorum ne zaman 🙂

Merhaba, Ben iki şehirden Zeynep. Kalbimin çeyreği 5 yıl önce ayrıldığım İstanbul'a ait. Sekizde biri büyüdüğüm Edirne'ye, geri kalanı da Vera kuşuma ve beyimle paylaştığımız evime sonra da Almanya'ya. Avukatım, Vera kuşumun anasıyım, beyimin karısıyım, büyük hayalciyim, çok gezerim, çok okurum, çok yazarım, bazen çok konuşur, bazen hiç konuşmam. Bazen şahane yazarım, bazen saçmalarım. Burası da benim her telden çaldığım kişisel günlüğüm gibi bir şey.