2 Cities 1 Woman

Yulaf Kurabiyesi

Yulaf Kurabiyesi

Hazır oturmuşken bir kaç gereksiz yazı hazırlayıp şuraya koyayım. Bu kurabiye tarifini daha önce vermiş de olabilirim ama zararı yok, hepimiz unutmuşuzdur hatırlayalım. Yapması çok kolay, lezzeti gayet güzel bir kurabiye bu. Obur Sincap Müge soktu benim aklıma hep bunları…

Soğuk Alerjisi

Soğuk Alerjisi

Geçen gün eklemlerim kaşınıyor bakalım altından ne çıkacakmış dedim ya, soğuk alerjisi çıktı. O yazııyı yazdığımın ertesi sabahı her zamanki gib uyandım. Olağan bir şey yoktu. Giyinmeye başladım yine ellerimde bir kaşıntı başladı ama bu sefer çok daha şiddetli. Ellerim…

İstanbul

İstanbul

Yine küçük bir haftasonu kaçamağı yaptım İstanbul’a. Vera kuşum babası ile kaldı ben de cumadan pazartesiye hızlandırılmış az İstanbul ve biraz dinlenme ile döndüm. Kızçemi bu sefer bir başka özledim valla o da süreki ‘ben de İstanbul’a gelmek diyom, n’olur…

Eskiye Rağbet

Eskiye Rağbet

Instagramda yazmıştım ama size bahsetmemiştim sanırım. Bu seneki doğumgünümde bana hediye alacağını bildiğim İrem’e şöyle bir öneri getirdim. Bana kesinlikle yeni bir şey almanı istemiyorum. Evde duran, asla kullanmadığın ama bir sebepten de vermeye kıyamadığın bir eşyanı ver bana. Böylece…

Beklenmeyen Boş Zaman

Beklenmeyen Boş Zaman

Ay kızçeler, Saat dörde doğru evimize girerken karşıki komşumuzla karşılaştık. 6 yaşındaki kızları, annesi, Vera ve ben ayak üstü sohbet ettik. Meğer hastaneden geliyorlarmış, yeni bir bebekleri olmuş. Sara bize gelmek ister mi dedim, zaten Vera gelsin diye tutturdu, Sara…

Temizliğe Gelen Adam

Temizliğe Gelen Adam

Yahu hanginizin gözü kaldı, temizlikçimiz hastanelik oldu, poşetlediğim eşyaları yıkama zamanı geldi çamaşır makinesi bozuldu, ya Vera hastalanıyor evde kalıyor ya ben hastalanıyorum ya bitleniyoruz. Bitmedi derdimiz. Kutular olduğu gibi duruyor haftalardır onlara sıra gelmedi resmen. Haftada iki gün çalışmak…

Toplam 55 sayfa, 11. sayfa gösteriliyor.« İlk...910111213...203040...Son »