2 Cities 1 Woman

Bebekle Tatil

Vera ile pek çok tatil yaptık ama benim için tatil demek deniz tatili demek. Diğerleri tatil sayılmaz 🙂

Biz de Vera ile ilk tatilimizi Eylül ayında Bodrum’da yapmaya karar verdik. Vera 10,5 aylıktı ve bir hafta Bodrum Ortakent’te Eski Yalı Otel’de kaldık. Kararımız bir haftanın az olduğu idi, zira çocuk tam alışıyor dönüyorsunuz. O yüzden bu yıl tatilimizi iki hafta yapmaya karar verdik.

Eski Yalı Otel küçük bir aile işletmesi. Lüks değil ama ihtiyacınız olan herşey var. Kids Club isteyen aileler için uygun olmayabilir ama büyük tatil köylerine gitmek istemeyenler için birebir. Kesinlikle çocuk/bebek dostu. Hatta bir kaç güne herkesle hoşbeş olduğunuzdan ve harika insanlarla tanıştığımızdan, bazen Vera bizimle bile olmuyordu 🙂 Ozan Güven gibi müdavimleri de olduğunu da belirtmeliyim. Misafirleri her yaz giden insanlar. Sanırım biz de gitmeye devam edeceğiz. Gelen insanlar çok doğru düzgün insanlar, yabancı turist hiç yok bu arada.

Kendi özel plajı var. O Plajdan gelen geçen yok, mısırcı ve midye dolmacı hariç 🙂 Plajın hemen arkası çimenlik, ki biz Vera o zamanlar kum yediği için günümüzü bu çimenlik alanda geçiriyorduk. Vera’nın şişme havuzunu da yanımıza aldığımızdan içine su koyuyorduk ve Vera az da olsa burada oyalanıyordu.

Çimenlik alandan sonraki kısım restaurant alanı. Sabah açık büfe bir kahvaltı var. Öğle yemekleri ev yemeği tadında tencere yemekleri. Saat beşte çay, kek ve poğaça ikramı var. Akşam ise mezeler, zeytinyağlılar ve ızgaralar var. Bana göre tek dezavantajı akşam yemeğinin saat 20:00’de olması ki bebekli aileler için çok geç bir saat. Ama samimi bir ortam olduğundan biz her zaman Vera için erkenden hazır yemeklerden aldık. Hatta mutfağa girip kendi bebek mamanızı hazırlama şansınız da var. Vera o zamanlar akşam yemeğinde tahıllı yemek yediğinden çok problem olmadı, öğlen de her erkenden Vera için yemek aldım.

Odalar çok büyük değil, ama balokonu var. Dolayısıyla Vera içerde uyurken ben de balkonda oturabildim. Ale de restaurantta tek başına takıldı 🙂 Bebek yatağı ve mama sandalyesi mevcut. Yüzme havuzu, çocuk havuzu, küçük de bir çocuk parkı var.

Sonradan farkettik ki iki odalı, küçük mutfaklı aile odaları da varmış. Bir sonraki gidişimizde kesinlikte orada kalırız diye konuştuk ki Vera içerideki odada uyur, biz diğer odada. O uyurken de ışıkta oturabiliriz ayrıca.

Bodrum’un denizi Eylül’de yaza göre daha sıcak ama hala biraz soğuk. Bizim Veruş dert etmedi ama genelde babasıyla havuzda yüzdü. Hatta simitiyle ayakları yere değdiğinden havuzda ilk yürüyüş talimlerini yaptı.

Kedisi bol mekanın, dışarıdan da arada köpekler geliyordu ama rahatsızlık verecek bir durum olmadı hiç.

Otel bize transfer ayarladı ama dönüş sabahımızda şöfor uyuya kalmış, adam bildiğiniz gelmedi. Taksinin gelmesi de biraz zaman alınca az kalsın uçağı kaçırıyorduk.

Akşam yemeği saati hariç otelle ilgili olumsuz bir görüşüm yok, bilakis çok olumlu. Ale de çok beğendi ki Ale’nin bundan önceki Bodrum deneyimi Kuum Otel’di. Elbetteki orası da çok güzel ama plajı olmadığı için çocuklar için uygun değil. Ancak Vera yüzme öğrendiği zaman tekrar gidebiliriz.

Sonuç olarak biz Eski Yalı Otel’den çok memnun kaldık. Yine gidecek biz. Web sitesi için buraya tık tık.

Biz bu yıl nereye gideceğimize karar veremedik. Büyük ihtimal kids club’ı olan tatil köyüne gideceğiz. Sizin çocuk dostu otel tavsiyeniz var mı?

Önce kocaman plazalarda çalışan işkolik bir avukattım. Yüksek ökçelerim üzerinde ise tam bir “Sosyal Kelebek“. Sonra aşık oldum, Ale’ye… Evlendim… İstanbul’u bıraktım, Bremen’e taşındım. Bir de baktım “Domestik” olmuşum. Sonra ise anne… Vera’nın annesi… Şimdi yeniden hayata karışma zamanı. Ve işte karşınızdayım, iki şehirden Zeynep, anne, kadın, avukat, insan, okur yazar, öğrenmeye aç, seyahate aşık...